vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

when are you going to realize that the time just was wrong

Kategori: Blomman

Vit helg.. sjukt skönt var välbehövligt. Har vart i Tierp och fixat med företaget fredag och lördag. 20 st julkransar gjorde vi. Får hoppas de säljer som smör i morgon ;)

I går var i på sacomässan i Stockhol för att få veta vad det finns för utbildningar och dylikt efter gymnasiet. Sjukt taggad på två saker bartenderskolan i sommar :) och sen plugga utomlands fast det kommer inte bli nästa år. Men det skrämmer mig att alla i klassen kommer gå åt olika håll. Efter studenten den 1 juni kommer man nog aldrig se en del igen. Jag tycker det känns så konstigt. Det är så sjukt. Jag är van vid att gå i samma klass som corre vi har gjort det sen fyran och sen kommer vi inte att träffas varje dag längre. Läskig tanke. Men samtidigt ska allt bli spännande.

Sen jag kom hem idag har jag varit instäng på mitt ru eftersom min syster har haft lite förfest med sina vänner. Jag har köpt godis och glass och suttit och käkat. Lite tända ljus skit mysigt.  Inte ett dugg taggad på utgång! Nästa vecka som gäller.
Mitt rum är även ny tapetserat zebra och jag gillar det :D

Nu ska jag sluta snacka skit
ha en bra kväll i dimman alla som är ute ;)

Pusss Blom

En bild från ettan. Aldrig att jag trodde tiden kunde gå så fort


Kommentarer


Kommentera inlägget här: