vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

What a feeling!!

Kategori: Emma

Kan inte säga annat att det här är en bra måndag! Dock började inte dagen lika lovande men den visade sig bli fina fisken!

För att börja med den största händelsen! JAG HAR FÅTT ETT JOBB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vart blir en liten hemlighet tills jag har anställningsbeviset i handen! Men ni kan ju bara ana hur glad jag är!

Sen vill jag bara berätta att vi har en ny liten idol mitt ibland oss! Tilda fick sin väldigt försenade födelsedagspresent idag, låtinspelning i studio. Själv satt man där och lyssna och jag kan ju inte vara annat än stolt över bruden, det lät mer än bra!

Nu är jag precis som Blom galet taggad på bartenderskola, och med ett jobb så kommer det förhoppningsvis bli verklighet också!

Herrejisses vad bra allt känns! Att behöva gå upp kl 5.30 är ju fan bara en bagatell!

Life´s good!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: