vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Snart blir jag vacker

Kategori: Blomman

Snart ryker min tandställning. Äntligen! Efter jul ska den bort om allt går som det ska. Nu slipper jag blir förklarad med tjejen med tandställning. Får bli tjejen med kryckor sen i stället. Men nu är jag glad :D

Tyvärr kommer jag alltid att få leva med lite överbett då min tunga trycker ut tänderna. Jag ser det inte som ett alternativ att skära bort en tårtbit av tungan som de skämtade om....

I morse öppnade vi ett konto till vårt UF företag och nu blir det arbete en vecka framöver med företaget då affärsplanen ska vara inne nästa vecka. Vi har inte börjat än..duktigt!

Nu blir det jobb till stängning!
Ciao

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Du är vacker hela tiden oavsätt vad!

    2010-11-10 | 21:28:05
  • Hannah säger:

    Håller med mickan, men jättekul för dig pluttis!

    2010-11-11 | 09:48:02
    Bloggadress: http://hannahvickers.blogg.se/

Kommentera inlägget här: