vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

saknade te havs

Kategori: Blomman

Jag skriver väl ett till inlägg då. Dagarna rullar på en väldigt ohändelserik helg har det varit. Men vi sålde rätt bra på marknaden i går. 1650 kr casha flowfish UF in. Synd bara att det strular med våra kabelsnurror. Skoldagen gick rätt snabbt idag hann även med att gymma med jannica på morgonen.

I dag fick vi också reda på att Oskar Linnros som vi längtat efter i år och dagar inte längre är på torsdag. Vad less man blir! Vi var ju så sjukt taggade. Men något bra har hänt idag iaf. Fast jag överlåter henne själva att berätta den goda nyheten sen. Jag är glad iaf :D

Jag har köpt en kalender idag och jag är så sjukt nöjd. Jag är typ ett planeringsfreak älskar att skriva ner saker som händer. Blommig är den också ännu bättre det.

Okej vilket dåligt blogginlägg det här blev nu men skit samma ändå ingen som läser.

Jag avslutar med att jag är så sjukt taggad på att åka på bartenderskolan! Jag vill vill vill!

Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: