vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Nu är det sista gången jag tjatar om dethär, för imorgon är det äntligen den stora dagen!!

Kategori: Emma

hihi jag gillar att mina vänner är minst lika exalterade som jag över min födelsedag!! nu slipper dom va barnvakt åt mig på helgerna, nu kan vi gå ut och roa oss tillsammans! ;) hah

Min bror va lite söt häromveckan, ha trodde att man får ett nytt leg när man fyller 18. För jag berättade att jag skulle gå ut typ kvällen efter och han ba: men har du hunnit få ditt leg dådå? :P

Idag har jag och mami varit sjukt bra, nu är det nästan färdigmålat i hela huset så förmodligen blir det inflytt till helgen!!! :D

Annars vill jag bara säga att ibland är livet fördjävla bra!! Om det inte vore för att jag nu måste försöka skriva mitt tal så vore det nästintill perfekt. Men vad gör ett prov om hundra år? Det är verkligen inget som kan förstöra detta fantastiska höstlov!! wihoo!!

Fett med kärlek
Emma ;)
 


ful men sjukt nöjd tjej! livet har verkligen sina guda stunder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: