vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Man måste dö några gånger innan man kan leva

Kategori: Emma


Jag fattar seriöst inte hur folk får jobb? Det känns snart som om jag har gått in i varje affär i hela stan utan framgång. Det är inte ett enda ställe som behöver extrapersonal just nu... Fyfan va sur jag blir, just nu är ett jobb det enda jag vill ha och som jag har slitit tycker jag också att jag förtjänar ett!

Blev riktigt depp över allt nu! Men egentligen är det mesta faktiskt bra, trivs jättebra i nya huset, snart är det jul, snart är det Oskar Linnros på Heartbreak, och snart är det Rhodosreunionkryssning.

Tänkte också meddela om att vi har bytt affärsidé igen, vet inte vilken gång i ordningen men det spelar ingen roll. Nu kör vi på det här! Vi heter nu Flowfish UF och säljer kabelsnurror som ser ut som ett fiskben där man snurrar sina hörlurar runt för att slippa trassel. Så håll ögonen öppna gott folk, om några veckor kan ni köpa vår produkt!

Emma

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Åh fan vad smart! jag skulle verkligen behöva sån för mina hörlurar! Bra tjejor! :D <3

    2010-11-11 | 18:05:29

Kommentera inlägget här: