vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Har ätit första chokladen ur adventskalendern

Kategori: Emma

Den här helgen har gått sjukt fort men den känns ändå så lång för det har varit fullt upp hela tiden. Men inget jag klagar på, jag älskar´t! Har jobbat tre dagar i rad vilket har varit jätteroligt och gått bra!
I fredags kväll var det tjejmiddag, hur mysigt som helst. Dock blev utgången inte riktigt lyckad på alla håll och kanter. Igår kväll var det middag hos kusinerna vilket också var trevligt.

Men nu äntligen är jag hemma. Och det är så julfint här. Har köpt mitt efterlängtade godis också ;) hah

Och den här veckan ser inte sämre ut. Rhodosreunion på onsdag för fan!! :D

Puss Emma

Kommentarer

  • Malin E säger:

    åå har du fått jobb emma? :D vart någonstans? :)

    2010-11-28 | 21:28:05
  • Emma säger:

    På Stadium där jag praktiserade! :D:D

    2010-11-29 | 09:46:08
    Bloggadress: http://vartgemensammaliv.blogg.se/
  • malin säger:

    åå vad kul! :D

    2010-11-30 | 21:59:53

Kommentera inlägget här: