vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

whole new world

Kategori: Blomman

Nu har jag kommit hem från skolan och tagit ut lite ilska på syrran. Var skönt att skrika lite! Helt utan orsak men det behövs. Någon som känner igen sig?

I skolan hade vi utegympa idag. Jag kunde vara med eller jag bestämde att jag skulle vara med. Utom på fotboll det våga jag inte. Men nästa vecka hade jag tänkt börja köra fotboll igen. Eller räknas det om man vandrar runt planen i fotbollsskor och sparkar på en boll? Vi körde multiboll och sen brännboll. Jag är så jävla kass på det, kärringracket. Jag kom också och tänka på att snart har man inte idrott en gång i  veckan. Vad hemskt jag älskar det skulle vilja ha det så hela livet.

Det är nu cirka 23 skoldagar kvar till sommarlovet enligt Emmas beräkningar. Och inom de dagarna har vi hur mycket plugg som helst. Jag måste nog börja plugga lite men jag är så kass på att komma i gång. Jag är en dagen innan person.

Det är 71 dagar kvar till Rhodos. Wohoo.

Ska försöka komma ut på en springtur i kväll också. Syrran skulle också med då tror jag. I morgon ska jag till sjukgymnasten.

Pusss Blomman



Kommentarer

  • EMMA säger:

    RHODOS :D:D:D:D:D:D:D

    2010-05-05 | 19:32:45

Kommentera inlägget här: