vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Vad händer i helgen?

Kategori: Emma

Hörde jag slapp dag? Jadå! Hade bara två lektioner idag. Efter det åt vi skolans mjöliga köttfärsås och drog sedan ner på stan. Kikade runt i affärerna och försökte hitta den perfekta bikinin. Blomman lyckades som alltid hitta flera favoriter :P Sen så köpte vi lite jordgubbar och festis och satt på bryggan och myste. Och som vanligt spårar våra samtal hahah.

Sen så en liten dagens fråga. Ska man haka på cykelbyxtrenden som börjar komma? Först när vi kom ner på stan så sa jag till de andra att det är sjukt fult att bara gå runt med cykelbyxor/tights liksom. Men efter ett tags övervägande så gick det nästan så långt att jag och tilda köpte oss ett par. Men det blev inte så, kanske tur det?!

Har nyss käkat pannkakor och nu är det företagsekonomiböckerna som ska få sig en omgång. Fattar inte hur jag ska hinna lära mig allt tills på provet. Stress!!!

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: