vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sol, converse, brillor, spotify

Kategori: Emma

Okej, tisdag var det.
Jag tänkte börja med att hissa lite saker:

+ Tildas återuppstående på bloggen
+ Att vädret har visat sig från sin bästa sida hela dagen
+ Mina röda converse
+ Att ha solbrillorna på huvudet istället för på ögonen. Bra mycket coolare!
+ 4 dagars ledigt
+ Treornas redovisning var roliiig
+ Spotify

Sen vill jag poängtera två saker också.
- Det suger balle att vara 17 år. Eller egentligen att vara 17 år är väl helt okej. Men att alla mina kompisar fyller före mig och jag har ett halvår kvar, det är det som retar mig. Ska fan skälla ut mamma och pappa ikväll! Jag vill också hänga på krogen och alla studentskivor, jag vill också ha körkort. Jag är depp och det värsta är att jag inte kan göra något åt det. Fast jag får väl kanske ta att vända på det. Det finns väl andra saker i livet än att vara 18.
- Jag vill bo i stan. Det vill Tilda också. Vi ska fan fixa det!

   
Emma

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: