vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

paolos träningsprogram

Kategori: Blomman

Hallå,
jag är rätt besviken på mig själv. Vad hände med att jag skulle läsa i tre timmar i dag? Jag har inte läst en sida. Fast det var väl ingen chock egentligen..eller tilda och emma vad säger ni?

I stället har jag tvättat (vuxenpoäng eller vad), sen tog jag och syster en långpromenad, sen blev vi så taggade på att springa så vi tog en löprunda också. Därefter när vi kom hem hittade mamma någon skiva där paolo roberto kör ett träningsprogram i 20 minuter. Fy fan vad jobbigt passet var. Svetten bara rann. Grannarna undra nog vad vi höll på med. Tre kvinnor som sprang samtidigt som de boxa i luften. Haha. Men kul var det.

Jag håller på och velar om en grej..vet inte vad jag ska göra.

Sen kommenterar jag Emmas inlägg. Tur att jag inte var på ottars med alla mygg jisses hur skulle mina ben sett ut nu då?! Men i morgon lär jag ju träffa alla underbara mygg. Men då kan jag springa i från dom i spåret.

Jag håller på att titta på lite festklänningar på nelly. Rhodos ser jag framför mig. Sen när jag precis bestämt mig då försvinner min favoritklänning ut ur sortimentet. Det var tydligen inte bara min favoritklänning.

Nu är det inte långt kvar till sommaren det gillas! Men en del plugg kvar.

Men nu ska jag smörja in mig med body butter. De är underbara. Mango. Mums.

Natti natti B

Det här måste seriöst vara mitt längsta inlägg någonsin.
och sämsta inlägg..fattar man ens något av det jag skriver.
Jag byter ämne lite fort såg jag nu. hah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: