vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Mmmm va bra jag mår!!!

Kategori: Emma

Nu är jag sådär lycklig igen, fotboll i mitt <3 det finns nog inget bättre än träning som går som på räls. Underbara känsla! Fast två minus var ju att det var ungefär 20 miljoners miljarder myggor (tur att inte blomman var där) överallt, jag överdriver inte. För Ostis har lärt oss att varje mygga kan lägga 10 000 nya myggbebisar. Usch, va äckligt. Men för att skona samhället lite så dödade vi några myggor iaf, och tänk då hur många nya myggbebisar vi slipper liksom!!! Och till det andra minuset och nu överdriver jag inte heller, det vara ca 1,5-2 decimeter gräs på planen där det var som värst... Skärpning, planen måste vara fin tills på lördag då det äntligen är hemmamatch igen.

Sen vill jag plussa gårdagen också! Solsken och en ledig eftermiddag på bryggan, jag behöver väl inte säga mer?!!

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: