vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Lyssna på magkänslan??

Kategori: Emma

Min dag började väl tyvärr lite halvknakigt, trodde ett tag att det var den 13.. men det ordnade upp sig! Det blev en mysig kväll hos sötkusinerna. När man är och äter hos dem finns det alltid gott om goooooood mat :D Har säkert gått upp 100 kilo på en kväll, hahah. Fast har busat hela kvällen med fanny o johannes så jag har nog sprugit bort det ;) Spelat fotboll!!! Har även delat med mig av mitt enorma ordföråd i spanska till Klara eftersom skitungen ska åka utomlands med mormor på tisdag!!! Nu kan hon bl.a. säga, hola, abuela, cerveza, gracias mm. Jag är bra snäll jag! Har haft en urmysig kväll men nu stinker jag myggmedel! Ska sova nu.

Tänkte påminna om att det är match ute på ottars imorrn kl. 12:00. Vi spelar mot Håbo. Ta på dej supportertröjan och kom och kika!



xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: