vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Living the dream

Kategori: Emma

Herregud. Jag är trött dygnet runt nu för tiden. Det känns att sommaren kryper sig på och att alla intelligenta lärare har som vanligt tjockat ihop alla stora prov nu på slutet. För andra kvällen i rad är det ingen träning och för andra kvällen i rad är jag tvungen att plugga. Men mamma har nu sänt mina småsyskon för att köpa godis såhär på "lill-lördan", helt okej om ni frågar mig. Och om ni frågar mig en gång till så svarar jag Ja, det var min idé att äta godis idag!!

Tilda och jag har också bestämt oss för vad vi ska göra i sommar. Eftersom chansen att vi båda kommer att få sommarjobb är ungefär lika med 0 så måste man ju göra något annat. Vi har bland annat tänkt på att vi ska ha ett tränings-sol-läger. Så när vi kommer tillbaks till skolan i höst så ska vi vara biff och bruna. Vi tänkte också öva på att spela brännboll eftersom det är något som inte tillhör våra bästa sidor, måste faktiskt hålla med den där facebook-gruppen lite; varför är alla tjejer dåliga på att spela brännboll?? Sen så ska vi också måla om tildas cykel, och jag tänkte att vi kan åka på en cykelsemester. Bara cykla runt och se vart man hamnar, fasiken va myspys det skulle va. Fast vi lär ju inte ha några pengar så de blir väl till att chilla i Tierp och vid bergstäkten hela sommarn.

Nu måste jag fortsätta med mitt upptagna lilla liv, plugga för slutprov i idrottsmentorn.... FAN va KUL det SKA bli !!!



xoxo Emma
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: