vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Jobbigt va??

Kategori: Emma

Jag har ett litet dilemma. Eftersom det är ca 25 grader i mitt rum efter att solen har lyst hela dagen så vill jag öpnna fönstret. Men om jag nu bestämmer mig för det så kommer ungefär 30 myggor ta chansen att se mitt rum inifrån. Det vore väl trevligt egentligen med sovkompisar men just dom här vill jag inte ha! Men jag är en sån som inte kan sova när det är varmt så jag vill ju så gärna öpnna fönstret. Så stundens stora fråga är: Svettas ihjäl eller bli tömd på blod? Får säga som Corni: Jobbigt va? ;)

xoxo Emma

Kommentarer

  • b eller h säger:

    hahahhaha

    2010-05-26 | 22:10:38
  • Carro säger:

    haha jävligt jobbigt du! Du får dra för gardinerna om du har sånadär långa, elelr införskaffa dig ett myggnät för fönstret. Tagga imorn brudar! :D

    2010-05-27 | 18:59:00
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: