vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

I can’t predict what the future holds

Kategori: Emma

Idag har jag en del att klaga på. Till att börja med att jag var tvungen att stanna hemma och plugga med herr psykologibok istället för att vara på fotbollsträningen. Det andra jag vill klaga på är min jävla häl. Har haft en inflamation i hälen i ca 4 veckor nu och det verkar inte vilja ge med sig, och det är ju sådär lagom kul att man får ont av alla skor man har på sig förutom vinterkängorna. För dom vill man ju verkligen ha på sig, vem vill ha tygskor på våren?? Inte jag iaf. Det suger och jag börjar ledsna ur nu. Det tredje klaget får gå till våran dusch. Sen typ februari har den varit helt seg, det tar fanimej en halvtimma att tvätta håret, inte precis vad man har tid med. Pappa har sagt att han ska fixa det men att han inte har  haft tid. Nej tre månader är ju ganska lite tid så jag förstår han precis höhö.. Om han inte gör något åt det så tänker jag ringa till rörmokarn snarast!

Sen till lite bra saker. Det är bara två skoldagar kvar denna vecka och sen så är det 4 dagar helg!!! Wiihooo! Ska bli oerhört skönt! Jag har lust för en grill&chill kväll men det lär ju inte hända om man kollar väderprognosen, regnregnregn. Men det är iaf två matcher i helgen som jag redan är taggad till. Mariehamn på torsdag.

Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: