vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Helt onödigt inlägg

Kategori: Emma

Hej igen, Emma här.
 
Jag är trevlig och glad nu. Och det kan vi med stor sannolikhet tacka fotbollsträningen för. Inte den bästa träningen och det gick ganska sämst för mig, men ändå, det är så underbart att bara få vara ute på ottars och lira boll med laget. Sen slog vi nog ett slags rekord ikväll också, vi var 17 pers på träningen vilket jag inte tror har hänt förut! Men tyvärr var 4 av dem skadade/halvskadade så de körde lite rehab och ännu mer tyvärr var det en till som gjorde illa sig. Men en rolig sak var att Blomman nu är tillbaks på plan igen :D Hon lunkade omkring och nuddade bollen ;) hihi.. Starkt av henne att ta på sig fotbollskorna igen tycker jag!!

Imorgon är det nationella prov i engelska igen... palla det liksom. Men sen är det helg, dunderbra! Inte för att den känns så lockande med tanke på hur mycket man blir tvungen att plugga men ändå. Skönt att slippa skolan.

Sen håller jag på att diskutera med Blommi också. Jag säger bara vältränade armar, bruna ögon och lockigt hår.

Jag är trött och ska nu sluta svamla om alla onödiga grejjer.
Puss och godnatt gummianka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: