vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Gästbloggare

Kategori: Allmänt

Heeeej bloggen!

Idag har varit en helt skön dag. Har precis kommit hem från jobbet. Hade det ganska lungt idag, gjorde bara det vanliga grejerna. Men det var lite kul för Prinsessan Madeleine kom in idag och hon kände igen mig från det där cocktail-partyt ute på Djurgården förra sommarn. Men jag menar vem kommer inte ihåg mig liksom???

Är bara hemma en liten stund för att sedan dra hem till Anna dit hela gänget kommer för inviga grillsäsongen med god mat och några glas vin. Pelle sa att han skulle ta med sig guran och dra några sköna ackord.

Får se om vi orkar dra ut sen någonstans, jag är lite taggad på det där nya stället på Sture. Men Klas sa att det bara vankades B-kändisar där ikväll som Blondinbella typ. Palla dra dit då, jag tål fan inte henne!

Ska ju upp tidigt imorn också för att jag och tjejerna ska på en helt amazing shoppingresa till London över helgen.

over and out
Lovisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: