vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

forevevevevevevvevever

Kategori: Blomman

Hallå,
nej hon igen tänker ni nu. Men tyvärr!

Idag har ett halvår gått sen operationen. Ett halvår sen jag inte kunde röra benet. Ett halvår sen jag började gråta när jag insåg att jag inte kunde vända mig om och ligga på mage. Men nu har det gått.

Hos läkaren gjorde jag lite tester och de kom fram till att det såg bra ut förutom hamstring på framsida lår. Det behövde jag träna lite mer. Men i vilket fall som helst får jag inte spela innebandy eller fotbollsmatch förrns i augusti september. Han tyckte det var onödigt att riskera något nu när jag jobbat med att bygga upp det i ett år.

Dagen har varit rätt seg. Har mest suttit och väntat på nästa sjukhustid på pappas jobb. Jag har iallafall pluggat ca 5 timmar har nog aldrig hänt förr på en dag.

I morgon är det klasskampen.. eller som lennart säger matkampen.

Mickan är bäst! Puss H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: