vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Den coola Hannah vickers gästbloggar

Kategori: Allmänt

Jag är så grymt cool, vaknar 8 för att åka iväg på kosläpp, alla tycker det är gryymt töntigt och bondigt, men faktiskt skulle ni också gilla det, korna är så himla sööta när dom springer ut i hagen, naaw säger man då. Fasen va söta dom är.
Datorn är sjuuuuuuukligt varm under, ni vet sådär helt sjukt varm. så varm..

Hanna är riktigt tjurskallig denna underbara morgon, hon tacka till och med nej till choklad, är något fel då? jaa!
Jag kissar på mig känner jag.
Ni får ursäkta mitt inlägg men ingen brukar fatta vad jag snackar om i min blogg så. :)

kolla in den förresten, haha man kan jju göra lite reklam här kom jkag på just nu ju!:D ahhah

jag är för bra.

puss hannah¨


hannahvickers.blogg.se     check it out säger jag bara;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: