vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Chillar

Kategori: Emma

Idag har varit en sån där dag med dålig humor som vissa uttrycker det men vad bryr vi oss om det! Skratta bör man annars dör man!

Just nu försöker jag plugga... 50 spanskaglosor ska in i huvudet och stanna där tills provet imorgon. Trots pluggandet är det så jäkla skönt att bara vara hemma en kväll. Ingen träning ingen buggkurs och inget annat. Det behövs sånna här kvällar faktiskt och jag kommer inte ihåg senast jag hade en sån kväll. Förhoppningvis hinner jag kolla lite på TV också. Det är ju Ugly Betty och Desperate Housawives på 5:an. Sen har jag en ny kompis också, Jason Derulo heter han och han sjunger grymma låtar som jag är helt nere i. Enligt blom är det lite som en drog.

Just nu diggar jag:
Jason Derulo - In my head
Måns Zelmerlöv - Impossible
Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: