vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

varför blir det alltid så

Kategori: Emma

Denna dag har varit tråkig. Mycket beror nog på vädret eftersom jag är en humör-efter-väder-människa!

Efter praktiken gick jag ut på köpingen (centrum) och frågade efter sommarjobb i butikerna. Men det är fan ingen som vill ha en. Tyvärr vi har fullt säger typ alla. Trevligt! Och mina chanser att få ngt känns = 0. Det kommer inte att gå och eftersom jag så oturligtvis är född på hösten kommer jag ju inte heller vara 18 i sommar, bittert! Ännu en sommar utan pengar. Kommer att vara pank efter Rhodos ;) hihi

Egentligen skulle jag ju ha pluggat också. Men det blev inte så. Dåligt Emma jag vet, men psykologi och spanska lockar ju inte dirr. Jag kanske är "sjuk" nästa vecka så det löser sig nog ändå.

Strax ska jag hälsa på världens bästa mormor och morfar också. Det gillas.

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: