vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Underbara helg

Kategori: Tilda

Tjenare!

Just nu sitter jag ute i solen och njuter i en grop utanför altanen. Helt underbart!
Detta eftersom jag inte orkade att pallra mig till stan idag. Har ändå inte legat på latsidan. Vaknade klockan halv sju imorse. Det är något fel på mig, men jag kan inte bara somna om som er andra. Frukost med mamma & pappa iaf innan de drog iväg till Mora. Pappa och syster ska åka Vasaloppet imorgon. Håller mina tummar för dom & hoppas att ingen av dom väggar och gör en Jörgen Brink. Men det ska nog inte vara någon risk hoppas jag!? Farmor är som vanligt orolig. (men det är hon alltid)
Har träffat alla mina favorit PRO:are idag iaf. Både farmor, farfar & mormor. Trevligt att ta en pratstund med dom gamla ibland, får passa på nu när jag hade tid. Tiden räcker inte till nu för tiden, men det är inte speciellt konstigt eftersom vi har vårt nya dödar-schema i skolan.
Tillbaka till nu och jag måste bara säga hur otroligt skönt det är när jag hör hur snön smälter från taket i bakgrunden från spotify musiken. Fortsätt så vädret!
Till sist i detta inlägg tänkte jag tipsa om dagens låt. Jag tycker nämligen att det är skitkul själv när folk tipsar om kläder, musik & liknande.
Här kommer det:
Dagens låt
Fight for this love- Cheryl Cole

Puss Tilda 

Kommentarer

  • Kottorp säger:

    Har Tilda gjort ännu ett inlägg? RING TIDNINGARNA!!!

    2010-03-06 | 15:47:04

Kommentera inlägget här: