vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

strömavbrott

Kategori: Blomman

I dag har vi haft strömavbrott flera gånger. Den har stängts av och vi har satt på den igen. En stund senare har den slagits av igen. Jag har klagat över det på mamma för att jag inte kunde äta någon riktig lunch då. Sen går jag upp i mitt rum och hör ett konstigt  surrande ljud. Det kommer från mitt eluttag. Jag ser mitt glas på golvet och kommer på att mitt i natten spillde jag ut mitt vattenglas på uttaget. Så där har vi förklaringen till strömavbrottet.

I dag var näst sista dagen på praktiken. Det känns lite tråkigt för jag trivs så bra. Jag måste våga fråga om extrajobb bara i morgon. Jag citerar Hannah. "Det handlar om att våga Hanna MOD!".

Nu ska jag ta tag i lite plugg! Sen blir det hockey med mamma och syster. Almtuna mot Malmö. HEJA ALMTUNA!

Puss Hanna

Jag och min syster. Hennes blogg www.cintan.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: