vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

snurrigt

Kategori: Emma

Klockan halv nio på kvällen är man inte speciellt motiverad för att åka iväg på buggkursen. Men det var bara att trotsa sin trötthet och bege sig iväg. Tilda och jag går på en buggkurs om ni inte visste, tyckte att det var praktiskt att kunna dansa lite så att man slipper tacka nej när någon bjuder upp! ;) Dansen gick bra och det var faksitskt kul, vilket jag inte trodde innan. Efter 1,20 h så blir man lite snurrig i skallen efter alla danser. Kan ju lungt säga att det är olika talang på grabbarna, eller ska jag säga 40+arna som man dansar med. Men det är kul för alla är så trevliga och glada. Och dansläraren är en riktig skojfrisk man, nästan så att det blir för mycket ibland.
Vi upptäckte även en tvål som luktade jättegott, typ avokado björndbär! Lite kul när jag kom hem och insåg att vi har samma tvål fast denne luktar inte alls lika gott.

Ett plus till Hanna för dagens inlägg, men nu är det dax för terriern också tycker jag!

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: