vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Segare än apoteket

Kategori: Emma

God Kväller!!!

Denna dag stavas effektivitet!

Fick sluta tidigare idag och det tackar man ju för. Kom iväg från skolan vid två efter att jag stannat och gjort psykologiprovet. Jag hade alltså då 50 minuter på mig att åka ner på stan pch inhandla mammas present på Guldfynd. Det hinner jag enkelt tänkte jag. Men när jag sedan kom in i affärn så var det galet mycket folk. Det tog ca 30 minuter innan det blev min tur. Helt sjukt!! Och till råga på allt var det världens segaste expedit. Hon var så seg och börja fråga massa. Mitt tålamod var i botten efter att ha varit tvungen att vänta så länge så jag var minsta sagt otrevlig. Jag var klar fyra minuter innan tåget gick så det var bara att ta en rusch! MEN jag hann!! :D

Väl hemma så cyklade jag dirr till farmor där vi sydde. En klänning och så lappade jag ett par jeans. Dom blev himla nice! Kom hem typ halv elva och nu ska jag sova. Fotboll på Årsta imorgon och tåget går klockan 7. Mumma!

Godnatt Puss
xoxo Emma

                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: