vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

onsdagar ledigt

Kategori: Blomman


Heej, 
jag tycker det är underbart med en dag ledigt såhär. Vad skönt om man alltid skulle vara ledig på onsdagar. Gud så underbart!
 
I morse vid 9 kom min Hannah hem till mig, hon tog hand om mina blommor. Jag är en blommisshandlare men sen kommer Hannah och ger dom lite omvårdnad i bland. Det är bra och det tackar vi henne för! Vi åkte ner på stan och kolla lite. Plötsligt kom Jannica uppdykande från ingenstans så hon hängde på. Jag och Hannah åt på donken mums. Jannica var duktig så att alla vet. Nu blir hon nöjd när hon läser det. Jag och Jannica lämnade sedan Hannah vid bussen och stack till gymmet. Beach 2010! Det känns som alla på gymmet har korsbandsskador ser två nya varje gång. Jag är inte ensam direkt.

Om några timmar ska jag i väg på föräldramöte för småtjejerna. Sedan kolla på vårt lags träning.

Hoppas Tilda o Emma och grabbarna har det bra i Romme! Åhh vad avundsjuk jag är. Perfekt väder också ju.

Pusss Hanna
Bilder är min grej haha.



Kommentarer

  • Jannica säger:

    hahahah tack blomman! de var viktiga ord de dära hah;)

    2010-03-10 | 15:02:12
  • Hanna säger:

    haha jag tyckte faktiskt det så!haha

    2010-03-10 | 15:39:32
    Bloggadress: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: