vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

negativ

Kategori: Blomman


Hej jag heter Hanna och jag hatar matte!
Hej Hanna!

Emma har nu tjatat på mig att skriva ett inlägg så här kommer ett ;)

Matteprov i morgon och det känns inte bra. Jag tror jag fattar och sen nästa uppgift har jag fel igen. Nu läser vi matte b och nästa år har jag matte c det känns ju kanon. Jag längtar! Nästa år har jag 14 kurser det kommer bli superkul.

Nästa negativa grej är snön. Det är jättemysigt med snö men kan den inte försvinna snart. Jag vill ha sommar! Ge mig Rhodos nu.

Var ett tag sen jag skrev så kan ju berätta om allt roligt som hänt. 
Gårdagen började jag och Jannica på gymmet duktiga var vi. Skola igen segt. Sen var det innebandy. Efter att vi hade vandrat över en åker full av snö. Det var svårt att hålla sig på bena och mina byxor blev väldigt blöta.
Den här tiden på dagen blir alltid  vår humor sämre och sämre så vi skrattade en hel del. Sen tränade jag, Ebba och Jannica våra gulliga småtjejer. Vi körde hårt med dom. De fick köra några vändor idioten. Flera hotade med att sluta. Efter träningen drog jag på mig mina stövlar över mjukisbyxorna då fick jag höra av en av tjejerna agnes att jag såg ut som en ridtjej. Hon trodde också det skulle komma en kille och bli kär i mig och sen fråga om jag ville rida med honom. Då skulle jag säga Ja jag vill rida! Haha jag och Jannica hade svårt att hålla oss för skratt då. 
Mickan sov sen hos mig. Vilket gav dagen ännu ett plus:D Vi kollade på massa paradise hotel danmark final snart ;) hah. Men trött idag nu. Puss på henne iaf.

Den här dagen har varit låång i skolan. Men mycket dålig humor idag med vilket leder till att vi nu lever längre.
I dag hade jag, Tilda och Emma fika dag vilket gav dagen ett stort plus.+

Konstigt inlägg men jag slapp matten en stund iallafall. Nu ska jag plugga järnet i en halvtimme till sen desperate housewives igen :D

Puss Hanna


Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag kommer ihåg matte B. jag hatade den. Jag fick IG så jag fick plugga matte över sommaren. det är ännu mindre roligt. Sen fick jag G. ;) Glöm inte att byta tecken i andragradsfunktionerna. Det var det jag kuggade på. :P

    Lycka till! <3

    2010-03-02 | 21:26:07
    Bloggadress: http://lindaengbloms.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Åhh usch! Men då går det iallafall att lösa :) Såg att du också har haft matteprov. Hur går det annars i skolan för dig då? :) Tack <3

    2010-03-02 | 21:42:07
    Bloggadress: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: