vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

mina sture tjejer är grymma

Kategori: Blomman

Hallå, helgen har varit fullt upp.

Fredag: Praktik sen var det innebandy tittande på kvällen. Sten Sture förlorade tyvärr mot Karlstad.

Lördag: En heldag med innebandy laget. Det började med alborgen. Hahah mitt lag var kassa, Vi klarade bara två rum. Men jag tyckte ändå inte vi var så dåliga vi hade otur tycker jag! Sen lite snabb fix av oss sen bar det i väg till fyrishov för att kolla Storvreta - Dalen. Storvreta vann :D Vi hejade på bra! Eller visa av oss. Någon viss person hade något annat att kolla på haha. Efter det gick vi till java och åt supergod mat. Mums vad jag älskar kina buffé så gott:D Haha. Grattis till Lisa också!

Söndag: I dag har jag fått veta lite spännande saker! I morgon blir det musikens hus på morgonen jippi!
Jag har också vart med Simone och Mickan vi har gjort lite allt från inget till allt som mickan sa:) Trevligt.

I morgon väntar gymmet, musikens hus, skola, småtjejerna, jobbintervju och sen MASSA psykologi plugg!

Puss Blomman

(Bilder från Sture dagen kommer senare)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: