vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

medans vissa hänger på musikens hus hänger andra på gymmet

Kategori: Blomman


Hallå,
de andra gick till musikens hus, jag är lite avundsjuk måste jag erkänna. Men nästa vecka då jävlar!
Jag och Jannica gick till gymmet iallafall på vägen dit skrek vi till varandra vi var väldigt argsinta kan jag säga. Men sen var vi duktiga på gymmet kanske behövdes ta ut lite agressioner innan. Vi var på gymmet i cirka 2,5 timmar. Det är länge det. Men jag hade en tid med min sjukgymnast också så nu har jag fått lite nya övningar alltid lika roligt. Jag fick oxå veta att om en månad kommer jag nog få börja vara med på träningar lite lätt :D åhh vad jag längtar!

Det var det jag hade att dela med mig för idag ;)

Pussss Blomman




Kommentarer

  • jannica säger:

    hahahhaha du vet att jag vann diskutionerna blomman!

    mycket snygg bild måste jag säga..xd

    2010-03-04 | 19:44:01
  • Hanna säger:

    Asså jannica du har så fel man kan ha! jag vann snart skriker jag igen haha.

    Visst hittade den från 2008 haha;)

    2010-03-04 | 19:48:49

Kommentera inlägget här: