vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

längtar

Kategori: Emma

Inflyttningsfesten hos Lelle igår var trevlig. En fin lägenhet med bra läge! Synd bara att man är 17 och får drälla på stan istället för att skaka rumpa på BJ ;)

Denna dag började ju som sagt hos Hanna. Sedan åkte vi icke-stadsbor hem till landet igen. Väldigt trött idag. Väl hemma så cyklade jag till farmor för att börja med ett nytt sy-projekt. Det ska denna gång bli en klänning, svart med gula och röda blommor. Men idag hann jag bara med de tråkiga sakerna, klippa ut mönster och tyger och sånt. Men sen är skiten gjord och på måndag kan jag sätta mig vid symaskinen igen.
Har nyss ätit middag, fläskfilé med potatisgratäng och snart blir det TV:n. Ska faktiskt ge Melodifestivalen en chans idag!
Imorgon är det match mot Huge. Hoppas jag kan spela för knät känns faktiskt bättre!

Sen vill jag även lägga in ett grattis till en supersötis som fyller år idag! GRATTIS EMELIE 18 år! :D

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: