vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

JÅNG

Kategori: Emma

Denna dag har gått fort. Har praktiserat på Hemköp mellan 9 och 16. Min arbetsuppgift var att packa upp varor men det var ganska kul. Fast klantig som man e lyckades jag med att tappa en låda med topz så att alla flög ut på golvet, men det var lyckligtvis enda missödet trots att jag såg en svart katt gå över vägen imorse.

På kvällen var det ut till Ottars för fysträning så tyvärr blev det ingen tid vid symaskinen. Målet för IK REX damlag är att se ut som Marit Björgen till beach 2010! hahah

Nu till ett I-landsproblem, jag har en så sinnes beslutsångest inför helgen att jag blir tokig. Jag vill liksom allt men det går inte. Typiskt att allt e den 20:e mars.

xoxo Emma

Ps. Måste bara säga att jag diggar Maria Montazami stenhårt! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: