vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

bra tror jag

Kategori: Emma

Nu är jag hemma, det tog ca 200 minuter att åka hem från Mora.

Min helg har varit bra. Fullproppad. Igår åkte jag upp till Dalarna. Sofie och jag började med lunch på kaffestugan och sedan drälla på stan en stund. Eftersom affärerna stänger tre (haha) så fick vi hänga på åhléns. Där fanns det jättesöta gosedjur! Typ barbapappor, apor och grisbjörnar. En stund senare kom Jesper, Olivia och Emelie och vi handlade och åkte sen till stugan. Hade inte vart där sen i somras så det blev ett kärt återseende. Vi åt mat och fixade oss för att senare bege oss på en förfest. Vi var sociala med varandra. Det blev bara en kort stund där och sen blev det att åka till Terese, Therese och Alicias 18-årsfest.

Det var massor av folk där och det var riktigt kul att träffa alla människor igen som jag inte sett på så länge. Alla var tyvärr inte där men men. Kvällen var bra!!!

Imorse åkte jag, Sofie o Jesper till Rättvik. Jag o Sofie kollade på Pearl Harbor! En mäkta bra film med mäkta snygga killar.

Sen blev det tåget hem. Skulle plugga men det blev inte så mycket av det eftersom jag somnde och sen var jag tvungen att ringa Tilda och höra det senaste ! ;)

Knäppte några bilder iaf:

       

        

 

        

xoxo Emma

Kommentarer

  • Carro säger:

    Emma! Härligt att läsa att du hade det bra. På tal om sommarjobb, Willys i stan söker. SÖK DIT för tusan!! :D

    2010-03-22 | 09:44:08
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/
  • malin säger:

    Det var kul att träffa dig i helgen Emma! :):)

    2010-03-22 | 15:21:43
  • Emma säger:

    Det var riktigt kul att träffa dig med! :D Jag trodde att jag bara skulle hinna se dig där på stan när du orienterade ;)

    2010-03-22 | 15:39:09
    Bloggadress: http://vartgemensammaliv.blogg.se/
  • malin säger:

    haha schh emma! nu avslöjade ju du mig ;) vi stöter säkert på varandra någon mer gång nånstans :)

    2010-03-22 | 19:54:05

Kommentera inlägget här: