vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

i gotta feeling

Kategori: Emma

Positiviteten flödar!!!!!

Denna dag har varit bra. Tog sovmorgon i morse. Sen på gympan så var det femkamp vilket mitt lag (lag gutte) vann!!! Är vi förvånade? Nej inte alls! ;) Sen på psykologin festade vi till med delicatoboll och festis, värt! På tåget hem satt jag och tilda mitt emot världens sötaste barn skulle jag tro. De var norskar och damn va jag gillar det språket! Det låter så gulligt och snällt. Jag har tänkt på hur det låter när en norsk är arg, har lite svårt att tänka mig att man skulle kunna ta en utskällning på norska seriöst.

Väl hemma var det bara till att kasta i sig lite mat, lax för andra gången samma dag. Sen bar det av mot träning och lagfotografering. Jag är helt övertygad om att det är det snyggaste kortet som någonsin har tagits! När kortet var fixat så var det intervaller och styrka på programmet. Kändes bra och var riktigt roligt!

Övningskörde hem i dimman vilket gick bra eftersom vi fortfarande lever. Kvällsfikade sen, det måste helt klart vara det bästa målet på dagen! Fil med hemgjord müsli. Nu ska jag sova och invänta lovet som ser ut att bli megabra.

Jäklar va positiv jag känner mig nu, är glaaaad! Och så lyssnar jag på sommarlåtar, måste säga att: "En kväll i juni" med lasse berghagen måste vara den mysigaste sång som finns.

God natt!
xoxo Emma


lagbild från förra året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: