vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Helg

Kategori: Allmänt

God morgon alla nära och kära

Idag kommer det ett ordentligt inlägg, och det är på tiden måste jag säga.
Precis som Emma skrev om i det förra inlägget så är det mycket som väntar runt hörnet. April är och kommer alltid att förbli en riktig höjdarmånad. Förutom min födelsedag känns det som det är många till som fyller. Har tre eller är det kanske fler kusiner som blir ett år äldre? Plus att mina syskon också fyller. Kalas på kalas alltså. Och förutom födelsedagar så brukar ju april innehålla seriepremiären men iår låter det sig dröjas till 2 maj dock.. Och påsklov.. Mumma! Men bäst är ju ändå Valborg.. Hehe jag hoppas på en riktig dunder Valborg iår! & det verkar kunna bli så iaf om man kikar på planerna som Corni och Jannica lagt upp..
Men mina vänner, det är fortfarande mars och idag är det lördag och nästan hela helgen är kvar. Match imorgon och jag var dålig som inte skrev något om förra matchen eftersom jag var den enda (!) själen av oss i vartgemensammaliv som var närvarande. Alla ni som inte visste iaf så mötte vi Gefle If och det blev vinst med 5-2. En höjdarmatch på Strömvallen med en hejaklack som skrek hela matchen igenom. Dock inte från IK REX nej.. Nu pratar vi om sex (fulla) snubbar som höll på Gefle. Bakom molnen är himlen alltid blå.. Är himlen alltid blå.. Är himlen alltid blå..
Nu ska jag pallra mig till tandborsten för den här dagen ska absolut inte slösas bort!

Puss Tilda 



Bjuder på en bild från förra lördagens partaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: