vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Grattis mami<333

Kategori: Emma

Fredag och slutet på ännu en vecka. HELT SJUKT hur fort tiden går. Blir nästan rädda av att tänka på´t.

Dagen har varit väldigt händelselös. En bra sak har skett iaf. Jag har fått en tid hos sjukgymnasten så nu äntlingen ska mina knän kollas upp och förhoppningsvis bli bra. Använde mina gamla uppfräschade älsklingbyxor vilket ger ett plus till dagen. Och imorgon är det nog dags att plocka fram skinnjackan också. Lovely!

Denna helg kommer nog inga stordåd ske. Ikväll träning, imorgon UF-mässan med Hanna och på söndag är det match! Taggad för match e jag, för förra missa jag tyvärr.

Nu ska jag fortsätta känna mig lite tragisk. Men så är det ibland. Ska kolla lite tv och tagga träning.

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: