vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

glad tjej

Kategori: Blomman

Hallå,
nu har jag ingen tung dag längre. För nu är plugget slut för den här veckan och påsklovet närmar sig med stora steg! Vi fick sluta två timmar tidigare idag super skönt! Så jag och Jannica pallrade oss iväg till gymmet. När jag kom hem senare var det dags för min och syrrans tvättstuge tid. Mindre roligt det.

Mickan kom också hit och hängde på mitt rum. Vi vandrade sedan i väg på basket. Vi skulle kolla på hennes dansgrupp som dansade i halvlek. Det var roligt. Framförallt att träffa min söta vän Mickan!

I morgon ska jag cykla till skolan, inget kan stoppa mig!

Puss Blommo

Sööt Mickan        Valpen Emma     Hey you look kind
                                                  of cute!                Super fin Hannah
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: