vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

fredag

Kategori: Blomman

Hallå,
nu är det äntligen fredag. Gud så skönt. Mickan sov hos mig igår kväll och sen hade vi sovmorgon båda två så vi sov tills vi vaknade. Sedan vandrade vi till Mickans skola ekeby där vi gjorde lite ärenden. Sen åkte jag till Celsius igen. Jag började med spanska och sen fortsatte dagen med 3,5 lektioner till.

Hahah Mickan ringde nyss och berättade att hon står utlåst vid sitt hus. Hon lämnade sin väska här för hon behövder den inte innan i kväll. Men nu kom hon på att nyckeln låg där i. Lyckat! Jag lider med henne.

Tilda o Emma har fullt schema. De hinner bara vara hemma en snabbis och sen ska de i väg på träning. Tilda ska träna men Emma får kolla för hon har ont i sitt knä. Det ogillas 4 gånger. Sen byter de om och party fixar sig där tillsammans med några andra i laget. Däretfter beger de sig in till stan där jag o ´Mickan möter dom för Inflyttningsfest hos Lelle.

Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum! Pusss Blommo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: