vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

alldeles för trött och det vankas träningsvärk

Kategori: Emma

Alldeles för sent för mig som ska upp tidigt imorgon! Men det kan inte hjälpas.

Dagen har varit bra, praktiken gick fort och efter det vare snabba bullar! Hem till mamma och hämta väskan och sen med tåget till Uppsala för att åka till Fyrishov och äta tacos och bada med familjen och kusinerna. Hihi jag är faktiskt bara 17 år ;) Det var trevligt att träffa dem för det är så sällan.
Måste skryta lite även om jag inte gillar när folk gör det så måste jag bara säga att jag är stolt över min prestation i simbassängen idag. Jag tänkte att när jag ändå var på fyrishov så kunde jag väl simma 200 m. Men det tog inte så lång tid så jag fortsatte att simma. 40 minuter senare hade jag simmat 1200 meter. Personbästa, har fan aldrig simmat så långt förut! Bör tilläggas att pappa bara orkade 350 m.
När jag bestämde mig för att jag simmat klart så var jag faktiskt ine så trött, men när jag klev upp ur bassängen skakade mina ben. Jag hade helt glömt bort att man orkar mer i vatten. Så imorgon kan jag garantera att det blir en fin träningsvärk! ajaj..
Efter badet åkte vi hem till kusinerna och hade fredagsmys ;)
Vid elvatiden kom vi hem och då vare bara att börja packa. För imorgon drar jag till Mora och hälsar på mina sötisar.

xoxo Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här: