vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

5 mars

Kategori: Blomman


Heeej,
dagen började på gymmet idag med ;) haha var ett ovanligt gymbesök! Jag har även stinkit hela dagen på grund av att min parfym hade läckt ut i väskan på kläderna! Det luktade mycket hela klassrummet stank nog.

Under ekonomin så kom syven och prata med oss. Vi fick se hur mycket poäng som behövs i olika program på universitet. Det känns nästan omöjligt att komma in på Uppsala. Men är långt kvar tills dess så.

På matten fick vi tillbaks vårt matteprov. Jag är nöjd med tanke på hur jag trodde det skulle gått. Men jag är ändå besviken på att det ska vara så jävla omöjligt att få en sol.

Men jag har varit glad idag! Det har varit fint väder idag också:D

Ikväll är det elitserie kval för Sten sture de möter Västerås. Spännande!

Puss Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: