vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

ta det inte personligt

Kategori: Blomman

Hola,
den här dagen bestod av en 40 minuter lång engelskalektion då vi kollade på när de andra redovisade sina resor till London. Sen åkte jag och Emma ner till stan för att betala Rhodos resan klart. Nu känns det så otroligt verkligt. Vi ska verkligen till Rhodos. Jag känner för att börja packa nu..men lite tidigt kanske.

Sen skulle jag till tandläkaren 12.20 hade jag tänkt men sen visade det sig att jag hade missat min tid för den var 10. Men jag fick komma tillbaks senare så. Klantigt av mig iallafall.

Jag har tänkt på en sak. Idag fick jag läge för att göra en sak jag skulle vilja göra men inte haft möjlighet till. Men sen när man får en möjlighet då fegar man ur. Det är så fegt. Jag gör alltid så. Jag är besviken på mig själv.

I kväll är det träning i allafall och innan dess måste jag plugga som fan! Psykologi prov och spanska muntligt i morgon. Lycka till Hanna! Du är så körd.

Puss Hanna

Tagga!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: