vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Solen skiner i alla lägen

Kategori: Tilda

God kväller

Jag vet inte hur jag hamna här men nu sitter jag här redo för att skriva.
Jag skulle kunna skriva en massa om helgen men det är alldeles för mycket.
Idag har jag och Blom iaf jobbat och slitit på som vanligt. Dock är båda två utan hörlurar och det är inte kul någonstans. Plus att min mobil håller på att falla ur. Varken i lördags kväll eller i söndags kunde jag skicka sms, laddaren är glapp, det går inte att lyssna på musik, luckan är tejpad. Ja långsamt men säkert faller den ihop. Älskade mobil håll ut tills jag köper en ny snälla!

Och nu är datan också fucked up går inte att byta låt och jag kan inte se vad folk har skrivit på msn.
Men gott folk jag gillar livet ändå :)

Puss på alla underbara

Tilda



Man kan inte göra något annat än att älska er. Tjejer ni är great

Kommentarer


Kommentera inlägget här: