vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Skönt

Kategori: Tilda

Precis som Emma skrivit i inlägget före det här så har vi i Ik Rex damlag nu tagit åttonde raka segern :D Segertåget
Jag gillar oss. Jag gillar och vinna. Tjejer ni är grymma!
Nu har jag goffat pizza med familjen och kollat på Tyskland. Och nu har jag kommit på det är ju fasiken Tyskland som jag hejjar på I VM även fast inte Ballack är med..
Så lite glädje här på kvällen fick två par sk "cykeltights" av mor. Och sen är jag också fem tuss rikare.  Fast dom ska jag nog spara lite. Kanske blir någon resa i höst?
Just det har hittat skivan till midsommar också.. Hehe brorsans "Magaluf 2007" .. Grym kan jag lova. haha
Imorgon ska jag upp kvart i fem. Nu ska det taggas Blom. Rensa ogräs hela långa dan!

Puss på alla glada
Tilda 


Bild från Carro. Jag och Blom- Nu ska det bli fint i rabatterna!

Kommentarer

  • jessica säger:

    tyskland var ju grymma! speciellt Özil - ny idol :)

    2010-06-14 | 11:55:08
    Bloggadress: http://jekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: