vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Schools out for summer

Kategori: Emma

Nu är den här! den svenska sommaren! Skolavslutning.. solen har gömt sig så långt bort från Uppsala som möjligt... Alltså börjar sommarlovet som vanligt då. Kul. Äh nu ska jag inte vara sån. Istället kan jag ju tänka på att jag har ett väldigt fritt liv framöver och det känns skönt som satan faktiskt. Och pappa har sagt att jag får jobba lite hemma så lite slantar kan jag nog tjäna ihop.

Min morgon var ganska effektiv, gick upp vid sju och fixade klaras hår. Sen till kyrkan och kolla på avslutningen. Därefter hem och käka smörgåstårta och packa innan jag tog tio-tåget in till skolan. Där var det avslutning i aulan. Musik, sång och lite dans. Alla var riktigt duktiga, eller inte kören. Sen vill jag bara säga, boka inte in något den 1 juni 2011 för då tar vi STUDEEEEENTEN! :D

Trots att det nu är sommarlov så var det ändå ingen av oss tre som kände oss särskilt taggade. Men vi åt pizza och nu är jag och Hanna hemma hos henne. Tilda däremot tog tåget hem till tierp. Hanna städar och jag sitter här med datorn. Ikväll kommer det folk hit!

Aja nu är det sooooommar och det är allmänt nice! Ha ett bra lov alla barn, det ska vi ha!!!! :D

puss Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: