vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Rising girl

Kategori: Emma

Har haft ännu en störtskön dag. Började imorse med en springtur och frukost. Sen tog jag fram symaskinen och började ett nytt projekt (midsommarklänning om det lyckas). Sen har jag solat en stund. Jag har faktiskt badat också, eller badat och badat. Jag kom upp ur vattnet lika fort som jag kommit i. Men ändock, jag tycker att det räknas. Nora och Klara vågade också "bada" men my mama var en fegis. Mama har också gjort ett uttalande om sig själv idag, I´m a swedish women made of steel. Hahaa. Vi var en sväng till glada Hudik också, jag investerade i platsmuggar o sånt, och servetter med snappsvisor på och sen köpte jag också ett litet paraply. Midsommarn är räddad! Till middag blev det grillat, *OMH va gott det var!! Ska sova nu tror jag, fast eftersom jag är ledig nio veckor till så är det ju ingen brådska. Så jag kanske ska kolla lite på tv.

Dagens Rix FM update, dom spelar fortfarande Break your heart! Idag har dom även nött Rising girl. Sen har jag gått och trallat på den hela dagen, ändå tills mamma blev sur och sa, snälla emma sluta nu! Fast jag slutade inte.

Jag njuter av livet och lugnet!
Emma

*Oh my helicopter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: