vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Msn klockan 23:00

Kategori: Emma

Konversation mellan Hanna och Emmi,

Hanna sa att nu hade hon fixat grejen (lite hemligt, men det börjar på v och slutar på a). Jag svarade då: okej bra, har du gömt den? Eller nej förresten, du behöver ju bara lägga den på golvet i ditt rum så är den gömd! 

Hahaha ruligt va? Inte alltför snällt kanske, alla kan ju inte vara pedantiska som jag men ändå ruligt liksom hahah. 

Sen kom jag på en liten ordvits också:
Alla barnen har jobb utan emma, hon får stanna hemma!

Sen sa jag att eftersom jag nu har ett fritt liv i sommar så ska jag skriva en bok med massor av roliga skämt! Sen ska jag ge ut den och tjäna massor med pengar. Kanske ska jag bli miljonär och isåfall ska jag bjuda Hanna på glass. Snäll jag är!!

End of discussion E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: