vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

mm så är det

Kategori: Blomman

Heej, var ett tag sen jag skrev så är väl dags igen hah.
Måste bara börja med att berätta att i går gjorde jag min första omkörning!

Idag har jag, Tilda och junior jobbat. Dagarna går snabbare och snabbare. Så snart har vi jobbat färdigt. Bara 8 dagar kvar. Efter jobbet har jag bara chillat det behövde jag verkligen. Jag var helt slut. Nu har jag duschat och blivit lite fräsch händer inte så ofta under veckorna när jag jobbar. Äcklig tjej? Jaa väldigt. Mitt hår är skitigt jät nästan. Okej nu ska jag inte prata mer om det.

Det är lite roligt att lyssna på på p3 när man jobbar måste jag säga. I dag så ringde folk in och berätta om saker de störde sig på. En kvinna störde sig på folk som pilla i näsan i bilköer, en annan på folk som hade allergier. Sen var det någon gubbe som ringde in och berätta att han störde sig på att strömmen på bilar allti slutade fungera i skräckfilmer. Haha. Kom på Tilda med att sitta med ett stort flin på läpparna. I dag badade vi vattenspridare också. Skit uppfriskande.

I dag åkte Simone och Hannah till dalarna på fredag kommer de hem. Mickan är i västkusten. Hon kommer hem först den 11 juli :O Jättelångt dit ju. Då är det bara 4 dagar till Rhodos. Holy cow! Jag är skittaggad. Jag är sugen på att åka partybåt!

Nu ska jag springa ner till affären och köpa godis till fotbollsmatchen. Jag tror på Spanien! Torres.
Sen ska jag ringa min älskade vän Mickan!

Puss Hanna

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: