vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Längtartillbaksochharenklumpimagendag

Kategori: Emma

Till att börja med. Min dag: Gick upp kl 6, herregud det var ju flera veckor sen sist ;) Lovar att jag kommer vara skapligt trött ikväll. Sen var det jobba för hela slanten. Riktigt roligt faktiskt. Men vet inte förens på söndag om det blir något. Men hoppas!! Kom hem vid fyra och har precis ätit. Ikväll är det sista fotbollsträningen innan uppehållet.

Idag är det en såndär jobbig-känsla-i-magen-dag igen. Jag har alldeles för många sånna dagar. Jag måte sluta ha förväntningar för då slipper jag bli besviken hela tiden. Jag vill så mycket...

Är lite sur också. En jobbdag denna vecka och för den så missar jag hela Ölandsresan, surt!! Sen verkar det ju som om hela facebook ska till Gotland också. Hur många som helst ska ju dit ju! Trevlig resa alla ;)

Ikväll äre ju också världspremiär av Eclipse, JAG VILL SE NUNUNU !!!

Skittråkigt inlägg. Ungefär som jag känner mig. Jag måste skärpa mig, det är ju sommar förtusan. Jävla längtartillbaksochseringenljusareframtidochharenklumpimagendag.

Jag behöver Rhodos. Jag vill träffa mina vänner.

Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: