vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Jag tänker helt klart för mycket

Kategori: Emma

Har haft en skön dag i solen och det gillas fyra gånger. Har till och med brännt mig lite på ena axeln. Sen så har jag och hanni ätit årets första mjukglass :D

På väg hem från träningen så såg vi några cirkusbilar, det ska ju vara cirkus här i tierp i veckan haha. Jag har alltid tyckt att det är något skumt över cirkusar och  människorna som jobbar där. Det känns alltid som om dom är sånna som håller på med fuffens. Typ knarklangare eller nåt sånt :S hahah. Men mickan håller iaf med mig. Hon sa att i Fem-böckerna så är det faktiskt något skumt med cirkusarna. Skönt att höra att jag inte var den enda som är rädd för alla gula tälten ;) Cirkus har aldrig vart min grej, egentligen vad är poängen? För särskilt roligt är det ju inte.. Och clownerna är också läskiga!!

Jag önskade att jag kunde ödsla lite mer tid på att plugga psykologi än att resonera om onödiga saker som cirkusar. Provet imorn lär väl inte gå särskilt bra.. Fuck it!

Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: