vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Jag känner mig brave!

Kategori: Emma

Eh okej, inga kommentarer!

Jag sitter och skrattar för mig själv. Jag brukar göra det, sån e jag. Men eftersom mina vänner sviker mig så är det ju tur att jag kan ha roligt på egen hand. Men på träningen. Haha alltså, är vi fem år eller? Skrattkramp i magen när vi lekte tagare. När Blom välte Melin tex. Jag dör hahahah! Lekte charader i omklädningsrummet,  vilken tur att Blom brukar gå runt med charadlappar i väskan.

Kände bara för att skriva något. Jag börjar komma in i fjantperioden som brukar infinna sig när jag har varit vaken för länge. Och ja, jag tycker synd om mig själv som gick upp kvart i sex imorse. Tilda tycker att det är mer synd om henne bara för att hon gick upp runt 4. Neej Tilda.... mer synd om mig ju ;)

Puss Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: